sözcüklerin bittiği yerde ten konuşur

herkese hak ettiğinden hak ettiği kadar veriyorum...
senin payına uykumdan çaldığım saatler düşüyor...
oturuyorum yazıya, senli düşlerle sığınıyorum bir kez daha sözcüklerin büyüsüne...
Aşkı sevdiğimi söylüyorlar, inkar etmiyorum bunu...
az çok bilirsin beni, en büyük korkumdur anlaşılamamak...
korktuğum başıma geliyor bir kez daha...
aşkı sevdiğimi söylüyorlar...
ama aşkı sevmek her önüne gelene aşık olmak değildir bunu anlamıyorlar...
bir sevişmek güzelleyeceğim sana, kalbimin vurduğu, dilimin döndüğünce...
önce ruhuna dokunacağım, sonra tenine...
ellerimin değdiği yerlere düşlerimi ekeceğim, küçük yangınlar çıkaracağım teninde..
sokaktan askeri araçlar geçecek belki, belki bir kaç köpek havlayacak, aldırmayacağız!
o kadar ki dışında olacağız dünyanın...
dünya senden ve benden ibaret olacak o an sadece...
kendini tekrar etmeyecek hiç bir şey...
gözünde ki ışıltı, bedenini saran sarsıntı...
duyduğum sıcaklığın ve burnumun direğini sızlatan o kadın kokun...
bütün dokunuşlar sonun telaşını taşıyacak...
ve hep ilk dokunuşların tedirginliğinde duracağız...
teninle karşılayacaksın beni , tenimle alacaksın, sıcaklığın başımı döndürecek...
ve hiç bir doyum anımız benzemeyecek bir ötekine...
elbette vardır benimde ruhumda bir ömür taşıyacağım bir kaç yara ...
ve sen lokman hekimin sev dediğisin sevgilim
yaralarımı teninde pansuman edeceğim...
bu kadar güzelim işte...
bir başkasının çirkinliği üzerinden kendime vermedim paye...
kızdığım zamanlar oluyor elbette... kızgınlığımı içime gömüyorum...
telkin ediyorum kendimi, "sonrasında sevişmeyeceksen kavga etmeyeceksin" diye!
yüzünü görmek istedim...
şimdi..
şu saatte...
yüzünü görmek istedim...
hiç konuşmadan...
öylece...
ölçüsünü bulmak zordur bazen sözcüklerin...
hiçbir sözcük yetmez içindeki duyguyu tarif etmeye...
susmak zorunda hissedersin kendini...
işte o andır...
sözcüklerin bittiği yerde ten konuşur....
bu gece tükettim bütün sözcüklerimi...
yüzünü görmek istedim...
şu saatte...
hiç konuşmadan...
öylece...
sana sevgilim demek istiyorum sessizce...
sevgilim!
sözcüklerinin bittiği yerde
dudaklarından döküleni değil, yüreğini dinle!
05/01/08
03:59

0 yorum: