hiçbir yalnızlık benimki kadar fiyakalı olamaz

Kanımın karıştığı gece de sonun başlangıcının ilk adımıdır

Gitmek dedin, “bir süre her şeyden ve herkesten gitmek istiyorum,
Yanıldığım ve yenildiğim benliğim bir kez daha kazansın!”
Hep yalnız olduğunu ve yalnız yaşadığını sanan sen, gitmek istiyordun ve benliğin bu kez senin yanında beni de mağlup ediyordu…
Sicim gibiydi boynuma taktığın ayrılık kemendi ve boynum kıldan inceydi!
Hüzzam bir şarkı çalıyor, ermeni bir udi kendi dilinde ayrılık tarifleri yapıyor!
Anlamasam da biliyorum sevgilinin gidişini anlatıyor!
Selam ediyor, selam soruyor, yol seyrediyor…
İntiharlar kuruyor, intiharlar bozuyor!
Anlamasam da biliyorum O’nun da yüreği kan ağlıyor!
Bir düşe inanacak kadar ahmak bir masala kanacak kadar çocuğum
Gidiyorsun, bordo bir yalnızlıkla gri, bir intihar vals ediyor düşlerimin avuçlarında!
Gidiyorsun çirkin bir ustura kesiyor masalların boğazını!
Gidiyorsun sözcüklerimi çalıyor birileri!
“kendimi kaybettim hükümsüzdür” ilanlarımı! hiçbir gazete yayınlamaz,
Ve hiçbir yalnızlık benimki kadar fiyakalı olamaz
çünkü hiç kimsenin gidişi seninki kadar siyah değildir!

0 yorum: