ismini istedikçe değiştirebilirim

kumdan bir tanrısın sen, kendi ellerimle biçimlendirdiğim...
kudretin benim izin verdiğim yere kadar,
bağışlayıcılığının sınırlarını ben çizdim...
doksandokuz ismin de yok senin sevgilim,
senin ismini istedikçe değiştirebilirim...
annemin yıkadığı çocukluğuğum kadar temiz,
aşka sırt çevirebilecek kadar zalimsin...
sayıklamalarımla dağıttığım sessizliğin yerine koyamam sesini...
geçtiğim bütün sokakları işaretliyorum
yanyana yürüdüğümüz bu sokaklarda
vuruşacağımız günlerde gelecek...
içimde bütün işçiler grevde sevgilim...
nasır tutmuş sınıf bilincim,gecekondular barikat kurmuş,
ucu yanık bildiriler dağıtıyor komsomollar...
suya bırakıyoruz ezberimizi, artık kendimizi tekrar etmeyeceğiz...
yenildiğimiz devrimleri unutup, en baştan başladık herşeye...
ve ben artık sensizde dövüşebilirim....

0 yorum: