Şimdi bana git diyorsun

Şimdi bana git diyorsun.
Unut ne varsa yaşadığımız.
Sevişmelerimiz yalandı ya da hiç yaşanmadı.
Gözlerimden yüreğime akan sen değildin bir masaldı.
Ve her masal gibi bunun da bir sonu vardı.
Şimdi bana git diyorsun.
yarım kalmışlığını arkadaş et kendine.
Kalemin ve kağıdın genişliğine sığın.
Sözcüklerden bir ülke kur kendine içinde bana dair hiçbirşey olmasın.
Şimdi bana git diyorsun.
Sevişmek güzel ama sevmek yetmiyor herşeye.
Sen kaleminle kurabilirsin bir ülke, ben o ülkeyi silebilirim bir kalemde!
Şimdi bana git diyorsun.
Bir sigara içimi soluklandım seninle, bir sigara içimi sevdim, seviştim.
Bitti!
Hayat zaten bir sigara içimi değilmi.
Şimdi bana git diyorsun.
Dirayetin kıymeti yok.
Soluduğum havayı çekiyorsun etrafımdan,
beni boğuyorsun..!
Şimdi bana git diyorsun..!
Gidiyorum bu son olsun

0 yorum: