homofobik babam duymasın

homofobik babam duymasın...
yalnız ve yabancı hisseder kendisini kavmine...
duymasın homofobik babam...
saçım uzun zaten, bu kesmedi beni, bide kulağımı deldirdim bu gece...
duymasın babam, görmesin...
bu tedirginlik halini en son aylar önce hissetmiştim...
bursamda eşcinsel ve travesti ölümlerini protesto etmek isteyen eşcinseller ve travestiler yasal bir yürüyüş için başvuruda bulunmuşlardı.
bursamın erkek valisi toplumun huzur ve refahı için bu yürüyüşe izin vermemiş ve bu yetmezmiş gibi erkekliği dillere destan bursaspor taraftarının linç girişimine de seyirci kalmıştı...
başka genlerin çocukları sadece cinsel tercihleri yüzünden ölümle burun buruna gelmişlerdi o gün...
onlar ki bursamda sokak ortasında bıçaklanalar, aşağılananlar, gündüz ahlaksızlıkla, ibnelikle ve orosbulukla itham edilip gece oluncada bizzat itham sahiplerinin koyunlarına girmek için en yakın arkadaşlarıyla yarıştığı gayler travestiler transsexüellerdir...
onların yapmak istedikleri eyleme destek olmaya giderken bir taraftanda bir tedirginlik vardı yüreğimde..
anam babam tvlerden izleyip oğlumuz bursaya gittide ibne oldu diyecek ve harab olacaklar diye çok tedirgindim..
hatta annemin vişhhh diye başlayıp dizini dövdüğü sahne bile canlanmıştı gözümün önünde...
ibni arapçada oğlu demek ibne kızı demek...
ibne bu yeryüzünün en rezil küfürlerinden birisidir özünde..
hem kadını aşağılar hem gayleri aşağılar...
31 yaşımdayım...
homofobik babam duymasın ben kulağımı deldirdim bu gece...
homofobik babam duymasın...
sıkıldım....
bu saatten sonra bizzat kendide dahil olmak üzere kimse kusura bakmasın duyarsada hiç .ikimde değil!
hem kulağımı deldirdim hemde başka genlerin çocuklarını çok seviyorum

0 yorum: