aşk barışın annesi

Ben seni yazdığımda kelimelerim kusur kalır…
Ben seni yazdığımda bütün şarkılar kederli…
Elzem kapımda köpek…
Ben seni yazdığımda ellerim tutuk… Nutkum kilitli…
Sessizlik alıp götürür…
Seni düşündüğüm de istenmemişliğim bir bıçak tenimde…
Ben seni yazdığımda sana nasıl sesleneceğim muamma…

Ben seni yazdığım da kendimi bilmezliğim başıma bela…
Davulun dengi dengine çaldığı bu coğrafyada
Coğrafyasız bir çobanım belki… Kavalımın deliği eksik…
Ben seni yazdığımda kadehimde ucuz şarap…
Masanın üstünde devlet ve devrim…
Kapıda asılı ceketim…
Duvarda Kazım’ın resmi… Yanında Allah’ın ismi…
Odamdaki her şey seni yazdığıma tanık…

Ben seni yazdığımda aşk eski bir söylence…
Bütün kapılar barışa açılır… bütün dallarda erguvani bir bahar...
Dağılır kasvet bütün sular ve bulutlar mavi..
Ben seni yazdığımda aşk barışın annesi..
Yeryüzü sana ve aşka minnettar…

0 yorum: