dengelere inanmıyorum, dengesizim

seni söylüyorum sana,bunun adı aşk...
kendimi tekrar ettiğim bu günlerde
aksi akan bir ırmağın bulandığı o yerdesin kadın...
yüzme bilmeyen bir denizciyim, korkmuyorum boğulmaktan...
cinnet geçiriyor belleğim, kendi yarattığım seni boğabilirim...
seni sana söylüyorum, bunun adı aşk...
bıçaksırtında seviştiğimiz o geceden beri,
dengelere inanmıyorum, dengesizim...
bilmediğim kitaplarda arıyorum anlamları
baskın bir entellektüel değilim, ben bozamam ezberini...
unut bildiğin bütün oyunları,
duyduğun bütün seni seviyorumlar yalan...
anlatıp durma seviştiğin adamları, canım acıyor!
sen kaşıdıkça içimdeki feodal yara kanıyor!
yoksul geçen çocukluğumda binmedim pinokyo bisikletlere
bıçaksırtında seviştiğimiz o geceden beri, başım dönüyor...
çocukluğumda binmediğim bisiklete bu yaşımda neden bineyim...
dengelere inanmıyorum, dengesizim...
Seni Seviyorum Kadın!

0 yorum: