Üşümeyecek Kadar Güzeldik


kalbimde ki buğulanmanın sebebi ensemde duyduğum o sıcacık nefesindi...
uyuyordum, sırtıma sarılmış uyuyordun, ellerin ellerimin arasındaydı...
şubattı dışarıda kar vardı...
sokak lambalarının ışığı kar ile bütünleştiğinde kıpkırmızı bir ışıkla doluyordu odamızın içi...
gözlerimi açtım ellerini seyrettim bir süre....
naif ve narin...
soğuktu dışarıda kar vardı... ellerin ellerimin arasında yanıyordu...
sırtımda memelerini duyumsadım sıcaktılar....
bacakların bacaklarımı sarmaşık gibi sarmıştı...
yemyeşil bir yataktaydık...
ne baharın ne de örtünün rengiydi yeşil...
senin yeşilindi yatağımızda ki...
usulca öptüm bileklerini...
bileklerindeydi sanki bütün yaşamın akışı...
bütün bir hayatın kanı senin damarlarından geçiyordu...
bahar, kışla yapacağı o büyük savaşa sanki senin bileklerinde hazırlıyordu kendisini...
incelikle öptüm bileklerini...
soğuktu... dışarıda kar vardı...
çıplaktın, çıplaktım, sıcaktık!
uyuyorduk...
yüzümü döndüm sana muhnis ve sokulgandı yüzün...
yüzüne dokundum bıyıklarımla ve dudağının kıyıısını öptüm gözlerim kapalı...
gözlerin kapalı öptün beni yüzünde aydınlık bir tebessüm...
soğuktu... dışarıda kar vardı...
çıplaktın, çıplaktım, üşümeyecek kadar güzeldik!
araladın gözlerini yüzümü sevdin ve çenemle boynumun birleştiği yerden öptün beni...
ıslaktı dudakların, sıcaktı...
dudaklarının değdiği yer çiçek açmıştı...
sen çiçek açmıştın...
odamız senin kadın kokunla dolmuştu...
dokundum tenine,saten gibiydin ve kadife bir duygu uyanmıştı içimde...
soğuktu, dışarıda kar vardı...
uykulardan uyanmıştık...
dudak dudağa karışıp, arzunun kollarında soluklanmıştık...
kasık kasığa aşk şiirleri okudum sana...
pür dikkat dinledin beni, her imgede kasıldı bedenin...
içime sığmayan senin, içine sızan bir gerillaydım gece de...
ikiden bir oldu bedenlerimiz...
ıslaktın, sıcaktın, yumuşaktın!
soğuktu... dışarıda kar vardı...
bursa semalarında seba makamında ezan sesi ile uyandım uykumdan...
anladım ki her zaman ki gibi rüyaydı...

0 yorum: