iyi gelmiyor bana artık hiçbirşey!

bir doğum lekesiyim yalnızlığın koltukaltlarında...
yeniden kendimi anlattığım saatlerde
ben bile sıkıldım kendimden...
bir kez daha tanrısal olmalı, kendimden bir başka kendim yaratmalıyım...
yedi kez su verilmişim, işlenmişim acının sularında...
aşka inanmayan, onun o güzell hallerine kanmayan bir ben yaratmalıyım...
öyle ki kimse lazım değil bana...
herkese acıdığım bu hayatta, hayat acıtmasın bir kez daha canımı...
dokunmak sizin olsun, sizin olsun seyretmek...
üremek bir hayvani dürtü, içimdeki hayvanı vuracağım başından...
istemiyorum hazzı, sevişmek sizin olsun...
sizin olsun sözcükleriniz, iyi gelmiyor bana artık hiçbirşey...
kokuşmuş bir duygudur intihar, ben kendime yabancıyım...
biraz bordo istiyorum bu akşam biraz gri sözcükler...
sen kendine sürgünsün ben kendime küs...

0 yorum: