Sarhoş meleklerin sakiliğimi yaptığı bir gecede...

l
Cinayete kardeşim!
Kardeşim, bahçemde büyüttüğüm ölümlere!
Sarhoş meleklerin sakiliğimi yaptığı o gecede…
O gecede yaşandı her şey!
Dokundum!
Ellerim sustu önce..
Önce şiir!
Önce şarkı!
Önce sen!
Sonra yoktu o gece, o gece her şey önce!
Dokundum! Yıldız düştü içime!
Başka şehirlerde belki bahardı,
Üşüyordu, seninle örttüm üstünü!
Bir susmak kudurdu o saatte,
İçimde, ırmakların gürültüsü,
Sana geliyordum inceliğimle!
ll
Dağlar büyüyor gönlümde
Her hücremde hazzın kokusu,
Ne kadar da kadınsın
Ve ben ne kadar da erkeğim böyle!
Nasıl da acımasızsın
Bir başka çiçeğe öykünüyorsun!
Dalından koparılmış, vatansız bir güle…
Kanıyorsun!
Kırmızı!
lll
Sarhoş meleklerin sakiliğimi yaptığı bir gecede…
Kanımla sarhoş olacağım
Dilimde küfrün küf kokusu
Kile batık bütün şiirler…
Beni bekliyor Mayakovski
Yasenin kurmuş masamı
Son nefesimi güzelleyecek edebiyat
Önce sen can vereceksin içimde
Önce ben kendimi öldüreceğim!
Sonra yok bu gece, bu gece her şey önce!

0 yorum: