Kaç soluk evveldi kaç şiir önce

Sesini özledim de geldim
Kokun da burada işte!
Bir kötü ressam çizmiş duvarlara,
Pencereden baksan bir kötü manzara..!
Bildiğin barınak,
Yada bilmediğin...
Aklıevvel zamanlarda seviştiğimiz o gecekonduya benziyor.
Hani duvarlarında Che'nin olduğu
Kapısı yok,
Sanki kayalıkların üstünde şahin yuvası
Ne farkı var şu baktığımız duvarların
Yoksulluğumuz,
Aslında bizim olmayan ama tercihen ortak olduğumuz!
Ben bıraktığın yerdeyim hala
Uslanmadı düşlerim!
Yumurta ve ekmek,
Birde makarna.
Yediğin hangi yemek daha leziz!
İçtiğin hangi sigara daha keyifli!
Geçti!
Önce günler
Sonra aylar
Ve seneler
Seneler sırtımızda bir esrikliğin kamburu
Unuttuk (mu) o ilk dokunuşu?
Acemi ve tedirgin
Şimdi dokunsam;
Ellerim,
Ellerim bir eksik hikaye!
Yarım yaşanmış ve ne zaman biteceğini kimsenin bilmediği,
Dudaklarım kile bulanmış, şiir kirli!
Artık yazmak istemiyorum bildik imgeleri
Adam! Olmaz belli ki benden
Kim bilir şair belki!
Haydi, yeni sözcükler öğret bana
Bir sevişmek başlasın!
Sen kadın ol tepeden tırnağa
Ben tepeden tırnağa erkek!
Hırçınım,
Sensiz tükettiğim her an sızım,
Sızıma soluk ol
Tenime can!
Bir sevişmek başlasın şiirime kan olan!
Kokundan yeni imgeler üreteyim kadın
Sesinden yeni şarkılar
Yazdığım ve okumadığın!
Aslında kimsenin okumadığı...
Birikmiş
Birikmiş
Birikmiş...
İçimde intiharlarla dans ederken aşk
Bu kadar özlem nerede birikmiş!
Herkesten sakladığım ismin
Düşümde büyüttüğüm yüzün mağlup!
Yaşlandım,
sahi kaç yaşındaydım kadın!
Kaç soluk evveldi
Kaç şiir önce...
Elimin yazıya yeni değdiği günlerde
çocuktum
bir tek seni yazmıştım!

0 yorum: