uyandığımız sabahları seninle giydireceğim

Ne ki oldu o ki iyidir!
ve yıllar dökünce eteğindeki taşları
susar şehr-i şahane...
susmak en çok ona yakışır!

ne ki oldu o ki iyidir!
kapattığımda gözlerimi
senin yüzün çiçek,
senin yüzün mevsimlerin beşincisi,
kimsenin ıslanmadığı yağmurlar,
ismi olmayan renkler,
ve en çok tanrının kıskandığı,
bana büyüttün!
büyüttüğün güller
günlerime rengini veriyor şimdi
aşk ses verir uzaklardan...
yorgun bir kaos sıfırı zorlar,
sıfırın altında yeni bir hayat
yeni bir hayata başlayalım birlikte!

ne ki oldu o ki iyidir!
ben kendimi bildim de geldim
elimi koyup kalbimin üzerine
seni dağlara benzettim
dağlar kadar sevdim seni
kürdüm
dağlar en çok beni sevdi!
rüzgar oldum kadın
kokunu taşıdım kentlerin is kokan uykularına...
yaşadığım her şehir seni kokuyorsa
ve her sokağında ismini fısıldıyorsam bir sır gibi
seni dağlara, dağları sana benzettiğim
seni yasak sevdiğim içindir!

ne ki oldu o ki iyidir!
bugün çirkin olan yarın güzel olacak
uyuyup uyandığımızda
uyandığımız sabahları seninle giydireceğim
sonra sesini öğrenecek herkes
seni bilecek...
sen ki en güzelsin,
en çok tanrının kıskandığı,
çirkin olan herşeyi seninle güzelleyeceğim!

0 yorum: