Sana Tanrıyla beraber yeniliyorum!

Ben içimde tanrıyı ağırlarım
Tanrı yalnızlığıma öykünür
İnkarı olmadım kendimin
Yalnızlığıma tanrıyı da katmadım
Dağlıydım
Kentlerin karanlığında dağıldım
Oranda saklı bütün gerçeğim
Gerçeği bir tek sen biliyorsun
Şimdi sen beni
Bilmediklerimle sorgula
Anlamını bulamadığım, anlamlandıramadığım,
Aslında kazanan ama aşk ile müttefik olan
Yani kazansa da hep kaybeden bir adam!
İnanmadığım tanrının en çok kıskandığı sen!
Sen şimdi yalnızlığınla dokun benim yalnızlığıma
Kanırtıp yaramı seyret,
Gürültüyle akıyor kanım
Şimdi sen beni geçmişle yargıla
Unutmadığım, unutamadığım hatıralarımla!
O kadar ki kendimim
Kendimi sözcüklerinle zehirleyebilirim!
Anlatabilirim sana
Dün akşam, akşamla nasıl seviştiğimi
Terini ve tenini öptüm
Dudaklarımda tuz kokusu
Korktum!
Şimdi sen korkularını sorgula
Her sorunun bir cevabı var
Cevabı sende olan sorularını sor bana!
İnanmadığın tanrı ile ittifaka zorlarken beni
Cehennemin kapılarını tuttum,
Şah’ın Gül’üne ateş değmesin diye!
Sana Tanrıyla beraber yeniliyorum!

0 yorum: